wtorek, 24 czerwca 2014

hello everyone

Witam was serdecznie!
Z tej strony druga połówka tego bloga- Paulina. Chciałabym zacząć o tego czemu zdecydowałam się na podjęcie  prowadzenia tego bloga wraz z Oliwią. Tak więc moim głównym powodem była świadomość, że ta strona bardzo pomoże mi, ale również innym młodym osobom, które chciałyby zmienić swój tryb życia lub najprościej mówiąc schudnąć w zdrowy i bezpieczny sposób. Nikt mi nie wmówi, że ruch oraz zdrowa dieta mogą mi zaszkodzić.Wystarczy wyrzucić ze swojego menu lub przynajmniej ograniczyć  słodycze i słone przekąski i już jesteśmy krok do przodu. Oczywiście wszystko trzeba robić rozsądnie, dbając przede wszystkim o nasze zdrowie. Jeżeli chodzi o mnie: mam zamiar z pomocą tego bloga pozbyć się kilku zbędnych kilogramów. To jest właśnie mój cel na ten moment, no bo jaki sens miałby cały ten trud bez jasno postanowionego zamysłu?
Z racji tego, że za kilka dni zaczynają się wakacje, a z nimi łączy się większa ilość wolnego czasu , mam zamiar poświęcić więcej czasu niż w roku szkolnym na treningi cardio oraz bieganie. Powiedzmy, że jest to pewnego rodzaju wyzwanie dla mnie.Jeżeli ktoś chce do mnie dołączyć serdecznie zapraszam!
A na koniec zostawiam was z moim tumblr'em, który żartobliwie nazywam fit-tumblr'em.



Tego typu zdjęcia dostarczają mi jak najwięcej motywacji. A jak jest z wami? Co zapewnia wam chęci do dalszego działania?


Paulina


3 komentarze:

  1. Post jest na prawdę fajny, będę czytać tego bloga! <3
    Obserwujemy?
    link do bloga-KLIIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie motywują zdjęcia i moje przyjaciółki, którym udało się wytrwać w zamierzonym celu jakim jest prowadzenie zdrowego trybu życia. Sądzę, że ten blog też stanie się moją nową motywacją;*

    OdpowiedzUsuń
  3. moja motywacja kończy sie po paru godziach :P


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń